Tilaus- ja toimitusehdot alla.
Toimitusehdot
BALANCE CARE OY, Y-tunnus 3118563-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: info@balancecare.fi
Postiosoite: Hallakorventie 101, 85630 Nivala
Puhelin: 044 980 9943 (tekniset ongelmat, tuotetiedot), 040 7688392 (tuotteiden varasto ja lähetys), ma-pe klo 9-16
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä mahdolliset toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Verkkokurssit
Verkkokurssin tilaaminen
Kurssituotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.balancecare.fi/kauppa ostoskorin kautta. Kukin kurssi on käytössäsi tuotetiedoissa kerrotun ajan. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Maksun välittymisen jälkeen saat Balance Campukselle linkin sekä käyttäjätunnuksen ja salasanan. Käyttäjätunnus ja salasana ovat henkilökohtaisia, niitä ei saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle. Balance Campuksella näet ne verkkokurssit, joille sinulla on voimassa oleva käyttäjäoikeus. Kurssimateriaalit on tarkoitettu sinun käyttöösi. Ethän jaa niitä kolmansille osapuolille.
Verkkokurssin tilauksen peruuttaminen
Verkkokurssin tilauksen voi peruuttaa 14 päivän kuluessa verkkokurssin ostopäivästä lähtien, mikäli kurssin suorittamista ei ole vielä aloitettu. Kuluttajansuojalain 16 § mukaan digitaalisen tuotteen palautusoikeus raukeaa, kun sisällön toimittaminen on todennettavasti aloitettu. Sivuston järjestelmä havaitsee heti, kun verkkokurssin suorittaminen aloitetaan.
Peruuttamisoikeus ei koske mahdollisia käyttäjän omien teknisten taitojen tai laiteongelmien johdosta johtuvia vaikeuksia saada ostettu verkkokurssituote käyttöön, mikäli verkkokurssin suorittaminen on aloitettu.
Reklamaatiotapauksissa Balance Care Oy neuvottelee tilanteesta asiakkaan kanssa ja tekee päätöksen mahdollisesta hyvityksestä asiakkaalle. Ota ensi tilassa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat peruuttaa tekemäsi tilauksen. Yhteydenotot sähköpostitse kauppa@balancecare.fi
Muut verkkokaupan tuotteet
Tuotetiedot
Balance Care oy tekee parhaansa varmistaakseen, että sivustolla esitetyt kuvat ovat mahdollisimman totuudenmukaisia. Balance Care Oy ei takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä muun muassa käytetyn laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat vaikuttaa mm. värisävyihin. Sivustolla esitetty tuote saattaa poiketa asiakkaan vastaanottamasta tuotteesta myös valmistajan pakkauspäivitysten vuoksi. Tuotetiedoissa saattaa esiintyä lyöntivirheitä ja tuotteet saattavat loppua varastosta. Balance Care Oy pyrkii korjaamaan virheet heti, kun ne on havaittu. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluun kauppa@balancecare.fi.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä OP Lasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Tilausvahvistus
Kun olet tehnyt tilauksen, lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostisoitteeseen. Tilausvahvistuksesta löytyvät tilaamiesi tuotteiden tiedot, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoite. Ole yhteydessä kauppa@balancecare.fi mikäli tilausvahvistuksessa on virhe.
Puuttuva tilausvahvistus
Teknisestä viasta tai muista Balance Care Oy vaikutuspiirin ulottumattomissa olevista syistä tilausvahvistus voi saapua myöhässä tai jäädä kokonaan saapumatta. Jos tilausvahvistus ei ole saapunut 30 minuutin kuluttua tilauksen tekemisestä, ole yhteydessä kauppa@balancecare.fi.
Toimitus
Tilauksia postitetaan maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-2 viikkoa. Postitus- ja käsittelykulut ovat 9,90 euroa alle 300 euron tilauksissa. Yli 300 euron tilaukset lähetetään asiakkaalle ilman postikuluja. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Asiakas voi valita, mihin Postin palvelupisteeseen tai SmartPOST-automaattiin lähetys toimitetaan.
Balance Care Oy ei voi vaikuttaa lähetysilmoitusten toimitukseen eikä sillä ole mahdollisuutta vaihtaa toimituspaikkaa jälkikäteen. Toimitusaika-arvio on laadittu Postin antamien tietojen perusteella, eikä Balance Care Oy ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Posti toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen.
Mikäli tilauksen toimituksessa ilmenee poikkeava viive, johon liittyen sinuun ei ole oltu yhteydessä, ota yhteyttä kauppa@balancecare.fi asian selvittämiseksi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Palautukset
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja vahingoittumattomia eli myyntikuntoisia. Balance Care Oy ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä, vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion. Tällaisissa tapauksissa asiakkaan suositellaan ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan.
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Balance Care Oy vastaa ainoastaan viallisten tuotteiden palautuskustannuksista. Muussa tapauksessa asiakas vastaa itse palautuvan lähetyksen toimituskuluista Postin hinnaston mukaisesti.
Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään asiakkaalle takaisin 30 päivän kuluessa.
Tilauksen peruuttaminen
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Jos tilaus on ehditty lähettää asiakkaalle, noudatetaan Balance Care Oy:n palautuskäytöntöä.
Kuljetusvauriot ja virhevastuu
Jos asiakas vastaanottaa vaurioituneen tai avatun lähetyksen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi tilauksen noutopisteeseen, missä voidaan täyttää ilmoitus koskien tapahtunutta. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Lähetyksen vastaanottajalla on velvollisuus tarkistaa, että lähetys ja sen sisältämät tuotteet ovat vahingoittumattomia kuitatessaan lähetyksen.
Reklamaatiot
Viallisesta tuotteesta on reklamoitava heti, kun vika on huomattu tai viimeistään 7 vrk:n kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Huomioithan, että viallinen tuote on säilytettävä, kunnes asia on ratkaistu. Mikäli varastossa ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut valikoimasta, ollaan sinuun yhteydessä. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme kauppa@balancecare.fi. Pyrimme käsittelemään reklamaatiot 1-2 viikon kuluessa. Hyväksytty reklamaatio hyvitetään asiakkaalle 30 päivän kuluessa, mikäli kyseessä on rahallinen hyvitys. Uusi tuote toimitetaan kuluttajalle viivytyksettä reklamaation käsittelyn jälkeen. Mikäli tilannetta ei voida ratkaista Balance Care Oy ja asiakkaan kesken yhteisymmärryksessä, voi asiakas olla yhteydessä Kilpailu ja kuluttajavirastoon.
Noutamatta jäänyt tilaus
Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen paikkansa pitävyydestä. Jos Balance Care Oy vastaanottaa lähetyksen, jota on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen tai joka on jätetty noutamatta, tulee asiakkaan itse maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen postikulut.
Viivästynyt toimitus
Jos tilaustasi ei voida lähettää Balance Care Oy kohtuullisessa ajassa, otetaan sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Jos tilausta ei voida lähettää tavallisessa aikataulussa etkä sen vuoksi halua vastaanottaa sitä, voit perua tilauksen veloituksetta. Kun Balance Care Oy on luovuttanut lähetyksen sen toimituksesta Postin lajittelukeskukseen vastaavalle Postin alihankkijayritykselle, ei Balance Care Oy vastaa lähetysten toimitusta koskevista, vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevista viiveistä.
Hintatiedot
Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa. Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. Balance Care Oy pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. Balance Care Oy pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.
Kampanjat
Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää voimassa oleviin kampanjoihin tai tarjouksiin ellei toisin ole esitetty.
Mikäli tilausta ei ole ehditty lähettää asiakkaalle, voi asiakas perua tilauksen olemalla yhteydessä asiakaspalveluun
Vastuunrajoitus
Balance Care Oyi ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista. Balance Care Oy ei ole vastuussa viiveistä/virheistä, jotka aiheutuvat sen vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevista, odottamattomista syistä (Force Majeure). Tällaisia voivat olla esimerkiksi viranomaisten antamat kiellot tai määräykset, luonnonmullistukset, lakko, työsulku, boikotti, tulipalo tai tavarantoimittajan este. Balance Care Oy ei myöskään ota vastuuta tuotteiden tai niiden ominaisuuksien muutoksista, joita tavaran toimittaja/valmistaja on tuotteisiin tehnyt ja jotka eivät ole Balance Care Oy:n vaikutuspiirissä. Tässä kohdassa mainittu vastuunrajoitus ei rajoita kuluttajan pakottavan lainsäädännön mukaisia oikeuksia
Tilausehtojen muutokset
Balance Care Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa. Muutokset tilausehtoihin julkaistaan Balance Care Oy:n verkkosivulla. Muuttuneet ehdot nähdään hyväksytyiksi, jos asiakas vierailee sivustolla tai tekee sieltä tilauksen.
Muut ehdot
Balance Care Oy pidättää oikeuden painovirheisiin, tavarantoimittajien antamiin virheellisiin teknisiin yms. tietoihin. Riippumatta siitä, mitä tietoa Balance Care Oy on esittänyt, se ei ota vastuuta sen sisällön oikeellisuudesta ja virheettömyydestä, ellei toisin ole suoraan esitetty. Balance Care Oy pidättää oikeuden tehdä muutoksia ilman, että niistä tiedotetaan asiakkaita henkilökohtaisesti.
Tilaaminen
Kun olet tehnyt tilauksen, lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostisoitteeseen. Tilausvahvistuksesta löytyvät tilaamiesi tuotteiden tiedot, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoite. Ole yhteydessä kauppa@balancecare.fi mikäli tilausvahvistuksessa on virhe.
Puuttuva tilausvahvistus
Teknisestä viasta tai muista Balance Care Oy vaikutuspiirin ulottumattomissa olevista syistä tilausvahvistus voi saapua myöhässä tai jäädä kokonaan saapumatta. Jos tilausvahvistus ei ole saapunut 30 minuutin kuluttua tilauksen tekemisestä, ole yhteydessä kauppa@balancecare.fi.
Maksu
Balance Care Oy maksupalveluista vastaa Visma Pay, joka mahdollistaa ostosten tekemisen netissä turvallisesti ja luotettavasti. Voit valita kassalla maksuvaihtoehdoista juuri sinulle sopivan:
Lasku (0€)
Korttimaksu
Verkkopankkimaksu
Jousto lasku
Toimitus:
Posti Yli 300 euron tilaukset lähetetään asiakkaalle ilman postikuluja. Alle 300 euron tilauksissa postikulut ovat 9,90 euroa. Tilauksesi toimitetaan joko suoraan postilaatikkoosi tai postin noutopisteeseesi 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä. Asiakas voi itse valita tilauksen toimitustavan Postin tarjoamien vaihtoehtojen puitteissa. Asiakas näkee tilauksen postikulut tilausta maksaessaan. Posti pidättää oikeuden toimittaa lähetyksen vaihtoehtoiseen toimituspisteeseen, mikäli sen toimitus asiakkaan valitsemaan tai asiakkaan postinumeron mukaiseen lähipostiin ei onnistu. Postin esittämä toimitusaikaennuste on keskimäärin 3-5 arkipäivää. Tilaukset lähetetään arkisin tavallisesti vuorokaudessa tai viikonloppuisin/pyhäpäivinä niiden jälkeisenä arkipäivänä.
Mikäli tilauksen toimituksessa ilmenee poikkeava viive, johon liittyen sinuun ei ole oltu yhteydessä, ota yhteyttä kauppa@balancecare.fi asian selvittämiseksi. Toimitusaika-arvio on laadittu Postin antamien tietojen perusteella eikä Balance Care Oy ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Posti toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. Balance Care Oy ei voi vaikuttaa lähetysilmoitusten toimitukseen. Asiakas voi valita, mihin Postin palvelupisteeseen tai SmartPOST-automaattiin lähetys toimitetaan. Balance Care Oy ei ole mahdollista vaihtaa toimituspaikkaa jälkikäteen.
Noutamatta jäänyt tilaus
Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen paikkansa pitävyydestä. Jos Balance Care Oy vastaanottaa lähetyksen, jota on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen tai joka on jätetty noutamatta, tulee asiakkaan itse maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen postikulut.
Viivästynyt toimitus
Jos tilaustasi ei voida lähettää Balance Care Oy kohtuullisessa ajassa, otetaan sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Jos tilausta ei voida lähettää tavallisessa aikataulussa etkä sen vuoksi halua vastaanottaa sitä, voit perua tilauksen veloituksetta. Kun Balance Care Oy on luovuttanut lähetyksen sen toimituksesta Postin lajittelukeskukseen vastaavalle Postin alihankkijayritykselle, ei Balance Care Oy vastaa lähetysten toimitusta koskevista, vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevista viiveistä.
Hintatiedot
Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa. Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. Balance Care Oy pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. Balance Care Oy pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.
Kampanjat
Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää voimassaoleviin kampanjoihin tai tarjouksiin ellei toisin ole esitetty.
Tilaaminen Ahvenanmaalle
Valitettavasti emme voi tällä hetkellä toimittaa tilauksia Ahvenanmaalle. Emme myöskään toimita tilauksia muualle kuin Suomeen.
Reklamaatiot, palautusoikeus ja peruutus
Balance Care Oy noudattaa Kilpailu- ja kuluttajaviraston linjauksia verkkokaupan toiminnassa. Reklamaatiota, palautusta tai peruutusta koskevissa asioissa asiakaspalveluun tulee ottaa yhteyttä sähköpostitse kauppa@balancecare.fi kohtuullisen ajan kuluessa. Verkko-ostoksilla on lainmukainen 14 päivän palautusoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun tuote on toimitettu asiakkaalle. Balance Care Oy vastaa ainoastaan viallisten tuotteiden palautuskustannuksista. Muussa tapauksessa asiakas vastaa itse palautuvan lähetyksen toimituskuluista Postin hinnaston mukaisesti. Lähetyksen vastaanottajalla on velvollisuus tarkistaa, että lähetys ja sen sisältämät tuotteet ovat vahingoittumattomia kuitatessaan lähetyksen. Mikäli tilausta ei ole ehditty lähettää asiakkaalle, voi asiakas perua tilauksen olemalla yhteydessä asiakaspalveluun. Jos tilaus on ehditty lähettää asiakkaalle, noudatetaan Balance Care Oy:n palautuskäytöntöä.
Poikkeus palautusoikeutta koskien Jotta tuotteen voi palauttaa, tulee sen olla vahingoittumaton, avaamaton ja käyttämätön. Balance Care Oy:lla on oikeus pidättää palautetun tuotteen hinnasta kohtuullinen osa tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan mikäli palautettu tuote ei täytä näitä ehtoja. Tuotteen hinnasta tehtävä pidätys arvioidaan tilanteesta riippuen. Avatuilla ja/tai käytetyillä hygieniatuotteilla (kosmetiikkatuotteet ja hajuvedet) ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä. Tuotteita, joita on muokattu tai luotu juuri asiakasta varten (esimerkiksi lisäämällä niihin asiakkaan pyynnöstä kaiverrus) ei voi palauttaa. Palvelua, joka on suoritettu tai jota on alettu suorittaa ei voida peruuttaa tai palauttaa. Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään asiakkaalle takaisin 30 päivän kuluessa. Reklamaatio Reklamaatio tulee tehdä sähköpostitse kauppa@balancecare.fi. Viallisesta tuotteesta on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on huomattu. Huomioithan, että viallinen tuote on säilytettävä kunnes asia on ratkaistu. Mikäli
varastossa ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut valikoimasta, ollaan sinuun yhteydessä. Reklamaatioiden käsittelyyn kuluu tavallisesti 1-3 viikkoa tilanteesta riippuen. Hyväksytty reklamaatio hyvitetään asiakkaalle 30 päivän kuluessa mikäli kyseessä on rahallinen hyvitys. Uusi tuote toimitetaan asiakkaalle viallisen tuotteen tilalle kohtuullisen ajan kuluessa tai sen jälkeen, kun asiakas on palauttanut vialliseksi havaitsemansa tuotteen. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa mikäli sitä on käytetty. Balance Care Oy ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion. Tällaisissa tapauksissa asiakkaan suositellaan ottamaan yhteyttä suoraan tuotteeen valmistajaan.
Vauriot Jos asiakas vastaanottaa vaurioituneen tai avatun lähetyksen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi tilauksen noutopisteeseen, jossa voidaan täyttää ilmoitus koskien tapahtunutta.
Tuotetiedot
Balance Care Oy pidättää oikeuden verkkosivustolla esiintyviin lyöntivirheisiin ja tuotteiden loppumiseen varastosta. Balance Care Oy ei takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä muun muassa käytetyn laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat kaikki vaikuttaa esimerkiksi tuotteen värisävyihin. Sivustolla esitetty tuote saattaa poiketa asiakkaan vastaanottamasta tuotteesta myös valmistajan pakkauspäivitysten vuoksi. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluun. Balance Care oy tekee parhaansa varmistaakseen, että sivustolla esitetyt kuvat ovat mahdollisimman totuudenmukaisia.
Riitatilanteet
Mikäli tilannetta ei voida ratkaista Balance Care Oy ja asiakkaan kesken yhteisymmärryksessä, voi asiakas olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon.
Vastuunrajoitus
Balance Care Oyi ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista. Balance Care Oyi ei ole vastuussa viiveistä/virheistä, jotka aiheutuvat sen vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevista, odottamattomista syistä (Force Majeure). Tällaisia voivat olla esimerkiksi viranomaisten antamat kiellot tai määräykset, luonnonmullistukset, lakko, työsulku, boikotti, tulipalo tai tavarantoimittajan este. Balance Care Oy ei myöskään ota vastuuta tuotteiden tai niiden ominaisuuksien muutoksista, joita tavaran toimittaja/valmistaja on tuotteisiin tehnyt ja jotka eivät ole Balance Care Oy:n vaikutuspiirissä.
Tilausehtojen muutokset
Balance Care Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa. Muutokset tilausehtoihin julkaistaan Balance Care Oy:n verkkosivulla. Muuttuneet ehdot nähdään hyväksytyiksi, jos asiakas vierailee sivustolla tai tekee sieltä tilauksen.
Muut ehdot
Balance Care Oy pidättää oikeuden painovirheisiin, tavarantoimittajien antamiin virheellisiin teknisiin yms. tietoihin. Riippumatta siitä mitä tietoa Balance Care Oyon esittänyt, se ei ota vastuuta sen sisällön oikeellisuudesta ja virheettömyydestä ellei toisin ole suoraan esitetty. Balance Care Oy pidättää oikeuden tehdä muutoksia ilman, että niistä tiedotetaan.
Yhteystiedot
Balance Care Oy, Hallakorventie 101, 85630 Nivala puh. 044 980 9943